Snelle auto’s gaan vaak gecombineerd met een flinke dosis power. En wanneer één van de snelste automerken, CUPRA, de handen ineenslaat met een heavyweight champ krachtpatser, dan heb je een powerteam bij elkaar waar je bang van wordt.
Remy Bonjasky is de nieuwe ambassadeur van Cupra
En laat dat nou exact zijn wat er is gebeurd: Cupra en Remy Bonjasky duiken samen de ring in, om alle andere automerken de handdoek in de ring te laten gooien. ‘The Flying Gentleman’ is de nieuwe ambassadeur van Cupra. Want als er iemand de personificatie van ‘unstoppable impulse’ is, net als de Cupra-auto’s, dan is het de drievoudig K-1 World Grand Prix heavyweight champ wel.
Nieuwe weg
CUPRA is recent een nieuw avontuur gestart in de Lagelanden. Het automerk blijft nog altijd gericht op designs vanuit hun roots in Barca, maar het soort auto, dat is eventjes anders. Met de nieuwe ‘waggies’ slaat CUPRA een totaal andere weg in. Waar ze eerder kwamen met bruut motorgeweld, focussen ze zich nu op plug-in hybride en elektrisch aangedreven bakbeesten op wielen. En bij een nieuwe auto, hoort ook een nieuwe campagne.
Het Spaanse automerk probeert zelfgezegd binnen elke campagne samen te werken met mensen die hun mindset uitbreiden en de grenzen verleggen. Remy was volgens CUPRA dan ook de ideale man ort he job. Naast een befaamd bokser is ‘The Flying Gentlemen’ ondertussen een gevestigde, unieke ondernemer met heel veel interesses. En laat snelle auto’s nou net één van zijn grootste interesses zijn. ‘Eén-plus-één is twee, en zodoende hebben we de keuze op Remy laten vallen’, zo meldt het sportieve Spaanse automerk.
Allebei happy
“Ik vind het fantastisch om samen te werken met CUPRA. Ze hebben dezelfde mindset als ik: het is een merk dat zichzelf uitdaagt.” Zo vertelt de heavyweight koning zelf. Dat de nieuwe auto’s een plaatje zijn geworden, is een understatement. En Remy erbij is de kers op de taart van deze campagne. Meer weten over de nieuwe CUPRA? Check het hier.