De S4R was toch wel één van de grootste hits van het Italiaanse merk. De Ducati S4R gebruikte een watergekoelde DOHC 996-motor met acht kleppen en een stevige 113 pk. De motor woog droog maar 193 kg en had een enkelzijdige achterbrug. Dit alles was goed voor 235 km/u. Een stevige snelheid voor 16 jaar geleden. En nu overigens ook niet mis…
Check deze Moto Adonis Ducati S4R
De S4R houdt met zijn 235 km/u nog steeds stand tussen veel moderne roadsters. Er duiken nu verschillende moe gereden exemplaren op als occasions. Hierdoor is de Ducati S4R het perfecte uitgangspunt voor een costum build. Daar weten onze vrienden van Moto Adonis natuurlijk wel raadt mee. Zij namen de S4R onder handen en dan krijg je dit…
Moto Adonis
Moto Adonis bouwt voor iedere klant een unieke motor geheel naar wens. Of je nou een Bobber, Café Racer of een Scrambler wil, zij maken het voor je! Zij weten de motor waar je vader vroeger op rond reed, nog beter te maken en hem helemaal klaar te maken voor de 21e eeuw. Zodat jij nu het stuur in handen hebt van de motor waar je vroeger alleen maar achterop mocht. Met een aantal aanpassingen natuurlijk!
Ducati S4R
Het project begon als een wens van een goede vriend van Moto Adonis. Deze wilde graag een eenmalige futuristische café racer. Door deze wens te kruisen met de Ducati S4R is het monster geboren. Daarvoor was wel wat werk nodig. Zo hebben ze een verlanglijstje ter grote van een Harry Potter-boek moeten verwezenlijken.
De gestripte café racer heeft een strakke monocoque tankafdekking waarin het zadel is verwerkt. Deze stijl is ook doorgetrokken in de verkorte voorvork die is voorzien van ledstrips als lampen. De 113 pk watergekoelde krachtbron spuugt de verbrandingsdampen naar buiten door een custom uitlaat van MAD Exhausts. De motor is voorzien van Kineo velgen, Motone schakelmateriaal en een open koppelingsdeksel. Met dit monster wil je gezien worden!