Jongensdroom. Een ander woord kunnen we met ons team niet vinden. In 2012 zijn we gestart op een zolderkamertje, nu komen we met een fysiek magazine. Van papier, waar je in kan bladeren en zo…
Inspireren. Geïnspireerd worden. Grenzen ongeëvenaard verleggen. Dat gaan we doen.
MANIFY maakt ultieme stap naar print
De ene na de andere printtitel verdwijnt, maar er zijn altijd vissen die tegen de stroom in zwemmen. Wij zijn er daar één van, want de magie van papier mag niet verloren gaan. En die magie gaan we delen met jou. Vanaf vandaag ligt MANIFY #1 namelijk in de winkels.
Met als coverster: de prachtige Chatilla van Grinsven. Na vijftien jaar basketbal op het allerhoogste niveau, internationale Master’s Degrees binnenharken én nominaties voor bijvoorbeeld de NCAA Woman of the Year Award, weet na De Verraders ook Nederland wie Chatilla is. Deze héérlijke video laat niets tot de verbeelding over:
Het team aan ’t woord
Voor ons is het de ultieme next step. MANIFY is al jaren een van de grootste online magazines van Nederland en staat bekend om z’n uit de hand gelopen vrijdagmiddagborrels. Maar nu is het tijd voor de volgende stap: een printmagazine. In een interview met AD.nl zegt onze oprichter en mede-eigenaar Roel (33): “Een blad dat je op tafel kunt leggen en vast kunt houden, dat heeft toch iets magisch.”
Een printmagazine past perfect in het plaatje van het merk. We richten ons namelijk meer en meer op offline. “We hebben ons online platform, onze MANIFY: Out of office borrels en er zijn plannen voor een kledinglijn. Dit blad past dus heel goed bij ons merk,” zegt mede-eigenaar Tom van de Wiel (32).
Kijk, online hebben we stappen gezet. Grote stappen, maar de kracht van papier mag niet verdwijnen: ‘’Prachtige foto’s van een unieke reis door Malawi of van de nieuwe Polestar 2 komen op papier toch heel anders naar voren dan online,’’ zegt onze hoofdredacteur Tim van de Pas (24).
MANIFY brengt in samenwerking met bladenmaker dORIZON Media vanaf heden twee keer per jaar een printmagazine uit, een zomer- en wintereditie. De eerste uitgave heeft een oplage van 8000 stuks en is verkrijgbaar bij meer dan 1000 winkels in heel Nederland en online, via manify.nl/magazine.