Bang & Olufsen en Supreme droppen ‘streetwear-box’

Al wel eens van Bang & Olufsen gehoord? Waarschijnlijk wel. Zo niet, dan nu wel. Dit Deense bedrijf produceert alleen maar keiharde audioproducten. Over speakers en koptelefoons hebben we het dan. Bang & Olufsen levert ook audiosystemen aan autofabrikant Volvo. Net als Volvo staat Bang & Olufsen bekend om zijn Scandinavische karakter. Stijlvol en kwaliteit. De enige twee factoren die ertoe doen.

Bang & Olufsen Beosound Explore is je maatje op reis

Eén van de mooiste producten van Bang & Olufsen, vinden wij althans, is de Beosound Explore. Deze draadloze speaker is ideaal om mee te nemen als je avontuurlijke plannen hebt. Hij kan namelijk tegen een stootje. Bedoelen we vrij letterlijk. Dus doe je niets liever dan je backpack inpakken en op pad gaan? Dit is de speaker voor jou. Zeker als daar dan bij komt dat je niet vies bent van een tripje door de natuur. Met een karabijnhaak die met de speaker meekomt, hang je de speaker eenvoudig aan je tas.

Zijn shell is gemaakt van geanodiseerd aluminium, waardoor hij krasbestendig is. Ook is hij water- en stofbestendig. Daarom is het dus de ideale speaker voor het zomerseizoen dat voor de deur staat. Deze jongen gaat ook nog eens eindeloos lang mee. Dat wil zeggen, hij gaat 27 uur mee op een volle batterij. Oké, niet eindeloos dus. Maar nog steeds, 27 uur is indrukwekkend. Met de nieuwste Bluetooth technieken ben je zo verbonden. Ten slotte is hij ook nog eens super licht: 631 gram.

Verkocht?

Nog niet verkocht? Bang & Olufsen gaat een editie van deze prachtige outdoor speaker uitbrengen in samenwerking met Supreme. Het logo van dit superdikke streetwear merk, dat we allemaal gaaf vinden, gaat in witte letters op de Beosound Explore prijken. Deze editie komt zowel in het rood als in het zwart. Nu ben je verkocht. En als je dit dan allemaal in acht neemt, valt het prijskaartje van zo’n 200 euro eigenlijk best mee.

LEES OOK
Oud-coverster Mau P verovert Coachella
Oud-coverster Mau P verovert Coachella
Als doorgewinterde fans houden we met liefde onze oud-coversterren in gaten. Zonder dat het creepy wordt, natuurlijk. En daardoor komen we dingen tegen waar we als trotse…
Het fenomeen bushcraft ontleed
Het fenomeen bushcraft ontleed
Een paar dagen offline zijn is tegenwoordig al een overwinning. Maar stel je voor: geen telefoon, geen Deliveroo, geen douche. Alleen jij, een mes, en een stel…
Refresh-alert: het schoenenwoordenboek
Refresh-alert: het schoenenwoordenboek
Een man zonder schoenen is als een cocktail zonder glas. Stijl begint bij de zool. Van boardroom tot boulevard, van terras tot trouwfeest: deze kicks moeten op…