Misschien heb je het al gehoord, anders hebben wij de primeur. Er komt een nieuwe James Bond-film aan. Bond 25 zoals de film nu nog wordt genoemd gaat begin 2020 in première en dat is natuurlijk een buitenkansje voor merken. Het marketingpotentieel van deze film schiet door het dak en bedrijven willen instappen. Er wordt grof betaald, dat kunnen we je verzekeren!
Dure samenwerkingen
Maison Bollinger
Dit Franse champagnemerk is een van de merken die zich heeft verbonden aan de nieuwe James Bond film. Naar verluid betaald het champagnemerk ruim 11 miljoen euro om te verschijnen in de nieuwste 007-film.
Heineken
Er zit wel degelijk een Nederlands tintje aan de nieuwe film, Heineken betaald ook flink mee. De producent van de goud-gele rakkers betaald een aardig bedrag! Er is een bedrag van meer dan 31 miljoen euro gemoeid met de partnerschap! Geen kattenpis dus.
Land Rover
We kunnen vertellen dat er in ieder geval een Land Rover te zien is in de nieuwe James Bond-film. Een van de producers, Cary Fukunaga, heeft op zijn Instagram al een paar beelden gedeeld. Hier is te zien hoe een Land Rover op een plateau in de zee drijft. We durven dus met voorzichtige zekerheid te zeggen dat deze auto zijn opwachting gaat maken in de nieuwe Bond-kraker. Hoeveel Land Rover moet betalen om in de film te verschijnen is niet duidelijk.
Ontbrekende merken
James Bond zou geen James Bond zijn als hij niet rond zou scheuren in een Aston Martin. Recent is het nieuwste model van het Britse merk gepresenteerd, de Aston Martin Rapide E. Echter moeten de Britten nog wel hun tikkie betalen voor ze zullen verschijnen in de film. Ook het horlogemerk Omega moet nog steeds betalen. Hoeveel beide merken moeten betalen is onbekend, maar naar alle waarschijnlijkheid vele miljoenen.
Ook merken als The Macallen, Tom Ford en Persol gaan als het goed is hun opwachting maken in de nieuwe James Bond film. Al met al gaan bovenstaande merken als alles volgens plan verloopt de overige 85 miljoen euro ophoesten.