Topmodellen duiken steeds vaker met een eigen bikinimerk de ondernemerswereld in. Eerst zagen we Elizabeth Hurley de stap maken, en ook Emily Ratajkowski timmert al een tijdje aan de weg. Ze richt zichzelf voornamelijk op uitdagende designs. En haar nieuwste campagne is heerlijk controversieel…
Topmodel Emily Ratajkowski als model voor eigen merk
Het model? Mevrouw Ratajkowski zelf. In een pikante shoot kondigt ze het nieuwe assortiment aan. Vol trots presenteert ze haar leopard floral print met het bikinimerk Inamorata. Dat Emily zelf model wil spelen moet een geschenk van God zijn. Zou hij nog iets goed te maken hebben?
Al vier dagen feest
Vier dagen geleden begon het feest: sindsdien plaatst het merk élke dag een gewaagde foto van CEO Ratajkowski. Ze poseert voor de camera zoals alleen zij dat kan. Het lijkt ons logisch dat iedere man wegzwijmelt bij het zien van dit geflirt met de camera. Haar bijzonder strakke lijntje laat niets tot de verbeelding over.
Met de nieuwe leopard floral print brengt ze overigens niet alleen bikini’s aan de vrouw. Er verschijnen ook tops en jurkjes. Niet dat jij daar wat aan hebt, maar misschien je vriendin? Als je het wel leuk vindt om aan te doen; be my guest.
Eigenlijk zijn we wel uitgeluld. We willen je alleen verblijden met de foto’s. En die liegen er niet om: