De speakers van JBL zijn al jaren de kickstarter van je feestje.
En nu krijgen ze ook nog eens een feestelijke uitstraling door de lancering van de Product Personalization tool.
Kickstarter van je feest met een feestelijke uitstraling
Goed, JBL biedt de laatste jaren standaard al een ruime keuze aan kleuren voor de speakers. De Charge-, Clip en Xtreme-speakers zijn ondertussen zelfs beschikbaar in een opvallende camo-print. Maar via de JBL Product Personalization tool kun je zelfs je eigen ontwerp aanbrengen op de Go 3, Go Essential, Clip 4, Flip 5 Essential en de Charge Essential 2.
De mogelijkheden van de gepersonaliseerde speakers van JBL
In de basis begin je met de nieuwe tool altijd met een witte of zwarte speaker. Vervolgens kun je op verschillende manieren een persoonlijke touch toevoegen:
- Kleurupgrade: in het basisontwerp pas je de kleur of het patroon aan. Je kunt uit een enorm kleurpalet kiezen of je eigen kleur(overgang) toevoegen als optie.
- De lelijke selfie van je beste vriend op je JBL-speaker: zo lang er geen auteursrechten aan je foto verbonden zitten, kun je elke foto toevoegen. Alle ruimte om de lelijkste selfie van je beste maat uitvergroot op de speaker te plakken. Of je voegt een foto toe van jou en je partner. Stuk charmanter.
- Legendarische quotes: JBL geeft je ook de mogelijkheid om tekst toe te voegen aan je speaker. En daar weet jij vast wel raad mee. We verwachten een paar legendarische quotes te zien op de speakers van JBL.
- Finishing touch: om de puntjes helemaal op de ‘i’ te zetten, kan je nog drie stickers toevoegen aan je speaker. Je kan ook zelf het formaat en de plaatsing kiezen. Alle vrijheid dus.
De gepersonaliseerde speakers worden momenteel aangeboden bij de speakers die niet meer los verkocht worden. Dat betekent dus de comeback van sommige geluidsiconen zoals de Charge Essential 2.