Iedere man heeft een koffiemoment nodig, en zo fix je dat

Koffie maakt ons leven beter. Véél beter. Op donkere dinsdagen op kantoor en op een zaterdagochtend met krantje in je favo espressobar. Maarrr, waar je écht blij van wordt is een koffiemoment thuis. En ‘goede’ koffie in huis hebben is letterlijk onmisbaar. Vooral in ‘deze tijden.’

Perfetto koffiemomenten: gun jezelf goede koffie

De tijd dat je als student koffiepads in huis haalt is gelukkig voorbij. Veel koffie hoef je ook niet meer te drinken, als het maar goede koffie is. Het wondermiddel is namelijk goed voor je gezondheid en alleen al door de geur word je gelukkig. Met koffie geef je jezelf even een moment van rust. Je relativeert op dat moment je werkzaamheden of pakt jouw dagdroomsessie. In de volksmond gaan we dit voortaan een ‘perfetto’ koffiemoment noemen. Iedere dag weer…

, Iedere man heeft een koffiemoment nodig, en zo fix je dat
Foto: De’Longhi

Italiaanse koffie: áltijd +1

En daar hebben we De’Longhi voor. Het koffiemerk onderzoekt door middel van passie (en moderne technieken) hoe ze met koffie jouw leven makkelijker kunnen maken. Met één druk op de knop krijg je een koffiemomentje waar je naar hunkert op een zware dag.

Koffie kan mensen uit de dagelijkse sleur halen, zéker als het makkelijk, extreem goed en divers is. De sleutel tot dat resultaat: volautomatische espressomachines en verse koffiebonen. Wanneer goede koffiebonen de geavanceerde machines van De’Longhi ontmoeten, kan niemand nee zeggen tegen een bakkie.

, Iedere man heeft een koffiemoment nodig, en zo fix je dat

Oscar-waardige koffie

Als je denkt aan Oscarwinnende acteurs, dan denk denk je aan de echte vakmensen. Hét ultieme voorbeeld? Brad Pitt, of course. Mannen op zijn niveau verdienen ook Oscar-waardige koffie. Brad belichaamt de geest van De’Longhi: gedurfd en internationaal, maar ook verfijnd en elegant. De Amerikaan kan acteren en produceren als geen ander, maar is ook een milieustrijder, een kunstverzamelaar en een designliefhebber. Toch blijft hij zichzelf, waardoor hij iconisch én authentiek is tegelijkertijd.

De Italiaanse koffiemakers ademen die eigenschappen ook. Ze blijven verbonden met hun roots: de typische Italiaanse passie voor harmonie en elegantie, maar toch toegankelijk.

Het is bijna niet in woorden uit te drukken. Wel in beelden. Samen met Oscarwinnaars Linus Sandgren (cameraman) en Justin Hurwitz (componist) werkt Brad Pitt in deze brute video toe naar zijn ultieme manier van thuiskomen: een ‘perfetto’ moment.

Volautomatische espressomachines

Goede koffiebonen zijn belangrijk, maar een volautomatische espressomachines is onmisbaar. We zetten de paradepaardjes van de Italianen oprij voor je:

Magnifica

Italiaans design pur sang. Een espressomachine die een verfijnde noot toevoegt aan je keuken. Je zet koffie met één druk op de knop (van espresso’s tot cappuccino’s). Met het Twin-Shot-systeem zet je zelfs twee kopjes tegelijk.

Dinamica

Met deze machine krijg je de luxe koffiepauze die je verdient. Het gestroomlijnde ontwerp, de touchknoppen en het LCD-scherm zorgt voor een hele ervaring, telkens weer. Je hebt de optie om je favo koffie op te slaan. Een beetje zoals de barista precies weet hoe jij jouw koffie graag drinkt.

PrimaDonna Soul

Deze dame gaat nog een stapje verder. De naam alleen al voegt een Italiaanse sfeertje toe aan je keuken. Je selecteert jouw koffie door middel van een kleurentouchscreen en via een app kun je alles personaliseren. Liefhebber van schuim? Dan gaat het LatteCrema-systeem jouw leven beter maken. Hierdoor krijg je namelijk romig, compact en langdurig melkschuim op de perfecte temperatuur.

Maestosa

De Maestosa is hét summum onder de volautomatische espressomachines. Geavanceerde technologie in combi met een verfijnd ontwerp: dit wil je thuis hebben. Iedereen heeft zijn eigen smaak, dus ook op het gebied van koffieblend. Maestosa heeft twee bonenreservoires waardoor je twee verschillende kopjes kan zetten in één keer.

Eén ding is duidelijk: De’Longhi zorgt ervoor dat iedere moderne man een ultiem koffiemoment kan creëeren. Eigenlijk zoals elke Italiaan dat doet. (En Brad Pitt, natuurlijk).

Dit artikel is tot stand gekomen in samenwerking met De’Longhi.
LEES OOK
Het ijzersterke whiskyverhaal van Jura
Het ijzersterke whiskyverhaal van Jura
Het onbereikbare bereikbaar maken. Iets waar we vaak, in woord en geschrift, over vertellen. En precies dat doet Jura met zijn whisky’s al sinds 1810, vanaf het…
De Line-up Details van Mazda
De Line-up Details van Mazda
Elk detail telt. Een veelgehoorde uitspraak, maar bij één (auto)merk weten we inmiddels dat die zin een lijfspreuk is die door de aderen van het bedrijf stroomt:…
De kracht van de to-do-lijst
De kracht van de to-do-lijst
Het lijkt misschien een cliché: een simpele to-do-lijst om écht stappen te maken. Maar onderschat de kracht ervan niet. To-do-lijstjes zijn niet alleen een handige tool om…
Kerstfilms met een laag cringe-niveau
Kerstfilms met een laag cringe-niveau
F*ck. Het is alweer bijna december. Wishlists worden gemaakt, termen als kerst keuze cadeaukaart vliegen je om de oren en outfit-checks worden gedaan. Dat betekent ook: langzaamaan…
De stijlgeneratie van nu: oud
De stijlgeneratie van nu: oud
‘Vroeger’ moesten fashionmodellen graatmager zijn, geen rimpeltje op het voorhoofd hebben en was het (bijna) ‘hoe jonger, hoe beter’. Hoe anders is dat nu? Goed, we worden…