KFC nu in de streetwear scene

Streetwear en kip. Het klinkt gek, maar als je verder nadenkt, weet je dat de twee culturen hand in hand gaan.

Om dat te benadrukken heeft KFC nu een brute capsulecollectie ontwikkeld met het Rotterdamse streetwearmerk Banlieue.

Rotterdams streetwearmerk Banlieue geeft KFC spot in fashion

Dit hebben ze gedaan in samenwerking graffitikunstenaar JEEJ. Waar hij eerder de restaurants in Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en Den Haag gebruikte als een soort canvas, vind je nu zijn art work op een oversized T-shirt. Plus: ook op de nu al iconische (en herbruikbare) KFC x Banlieue bucket.

Opbrengst naar Banlieue Foundation

De T-shirts zijn tijdelijk exclusief verkrijgbaar, en ook de team members van de restaurants dragen het. Mooi meegenomen: de opbrengst van de T-shirts gaat naar het Banlieue Foundation. Mocht je 22 Hot Wings willen halen in stijl, dan kun je de bucket met kunst halen in Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en Den Haag. Met deze bucket wordt ook het einde van wegwerpplastic in het ingeluid, maar dan wel in stijl.

, KFC nu in de <strong>streetwear scene</strong>

7FEST

Ons statement dat streetwear en kip hand in hand gaan, werd bevestigd op het festival 7FEST. Hier namen de twee merken namelijk de volledige artiestenlounge over. Volledig in stijl van de capsulecollectie, natuurlijk. En dat hebben ze daar geweten ook:

, KFC nu in de <strong>streetwear scene</strong>

LEES OOK
Bentley reserveert spot in de streetwearwereld
Bentley reserveert spot in de streetwearwereld
De klassieke, Britse stijl van Bentley Motors lijkt gemaakt voor op maat gemaakt krijtstreeppakken of ligt in één lijn met de dandy-stroming. Máár het historische automerk zet…
Weekend Desires #361
Weekend Desires #361
Een druilerig weekend staat voor de deur. Fleur ‘m op: View this post on Instagram A post shared by Asher Moss (@ashermossofficial) View this post on Instagram…