Bridge The Gap is sinds dag één waar Filling Pieces voor staat. Dat wordt doorgetrokken in alles wat het merk doet.
Dat is terug te zien in onze covershoot met Mau P is, maar ook in de nieuw brand campaign voor SS24.
De Surinaamse roots van Filling Pieces verfijnd vastgelegd
Met heerlijke beelden is de Surinaamse roots van Filling Pieces verfijnd vastgelegd. De campagne is geschoten in de tropische binnenstad van Paramaribo: de geboorteplaats van de ouders van creative director Guillaume Philibert.
Ook hier is de boodschap ‘Bridge The Gap’ verweven in het verhaal. Ooit is die filosofie ontstaan omdat het Amsterdamse merk streetwear en high fashion combineert, nu is het veel meer dan dat. Het is een cultuur op zich geworden.
Foto’s: Filling Pieces
Thuiskomen, zelfontdekking en verbondenheid
De video van FP is een weerspiegeling van thuiskomen, zelfontdekking en verbondenheid. Het inspirerende verhaal volgt een jongen die zijn roots gaat herontdekken in Suriname nadat hij lang is weggeweest. Wijze lessen waarbij verbinding centraal staat wordt gecombineerd met de key items van Filling Pieces.
Guillaume was er zelf bij, en dat maakt het extra persoonlijk: ‘Het vast leggen van deze campagne in Paramaribo is voor mij een diep persoonlijke reis geweest. Als zoon van Surinaamse ouders is het opnieuw verbinden met het land van mijn herkomst ongelooflijk betekenisvol. Het is een reis van herontdekking en een viering van mijn roots.’