De pakken van 7Square: stijlvol en comfortabel!

CREDITS: 7Square

Het tijdperk dat je in een pak gehesen moest worden is voorbij. Als het aan 7Square (7SQR) ligt dragen we geen strakke pakken meer, waardoor je je ingeblikt voelt als een sardientje. Geen opluchting als je na werk thuiskomt en ‘eindelijk’ dat pak weer uit mag trekken. 7Square maakt chique kleding, die tegelijkertijd comfortabel zit. Je ziet er goed uit én je voelt je op je gemak. Hier willen we meer over horen!

7Square: for lucky bastards

De moderne man is avontuurlijk en energiek, heeft karakter, hij weet wat hij wil. De kleding van 7Square heeft z’n visie hierop gebaseerd. Geluk dwing je tot op zekere hoogte zelf af; de lucky bastard maakt het zichzelf makkelijker, door z’n leven goed in te richten. Een fatsoenlijke kledingkeuze is hierbij essentieel.

Maar de vanzelfsprekendheid dat er aan duurzame en kwalitatief hoogwaardige kleding een hoog prijskaartje hangt, is volgens 7Square onzin. De prijs van hun kleding is opgebouwd uit de kosten voor goede en verantwoorde materialen, de kosten om het te maken en de kosten om het bij de klant te krijgen, niet meer en niet minder. Deze kleding draag je graag, vaak en lang, zonder dat je er de hoofdprijs voor betaalt.

, De pakken van 7Square: stijlvol en comfortabel!

 

New York Chic, with a dash of Urban

Je staat op en kleed je aan. Je gaat naar je werk, gevolgd door de vrijdagmiddagborrel, dineert met een goede vriend of vriendin en sluit je avond af op de vijfentwintigjarige bruiloft van je oom en tante. Allemaal in hetzelfde pak. Als je niet zou zweten zou je tussendoor ook nog een wedstrijdje dubbel op gravel mee kunnen pikken. Casual, chic, zakelijk en privé overlappen elkaar.

Gaan we naar de collectie kijken, dan sluit dat hier naadloos op aan. We zien prachtige handgemaakte pakken met een casual tintje, waardoor er een elegant streetstyle ontstaat. Een stijl die je niet dagelijks ziet en daarom zo onze aandacht verdient. Zoals ze zelf zeggen:

“Bij 7Square wachten ze niet, maar vernieuwen ze voordat het nieuwe weer normaal is. Hierdoor zullen ze niet snel als doorsnee op de plank komen te liggen. De keerzijde daaraan is dat we soms te ver vooruitlopen, waardoor het voor sommigen soms nog even wennen is. Maar dat wennen lukt vaak wel. Wij zijn graag onszelf en willen ervoor zorgen dat onze kleding eraan bijdraagt dat jij de beste versie van jezelf bent.”

Het pak ≠ oubollig

“Het pak is de overall van de business man.” Niet bij 7Square. Het pak is sowieso het pak niet meer zoals het pak ooit was. Het dragen van een pak is veranderd. We dragen tegenwoordig veel vaker een pak als we daar zin in hebben en veel minder vaak omdat het in een functieomschrijving staat. Reden genoeg om een pak aan te schaffen dat daarbij past. Een pak waarin je je lekker voelt, omdat hij goed zit, maar vooral omdat hij er zo verdomde goed uitziet!

Check hier de nieuwe collectie van 7Square!

, De pakken van 7Square: stijlvol en comfortabel! , De pakken van 7Square: stijlvol en comfortabel! , De pakken van 7Square: stijlvol en comfortabel! , De pakken van 7Square: stijlvol en comfortabel! , De pakken van 7Square: stijlvol en comfortabel! , De pakken van 7Square: stijlvol en comfortabel! , De pakken van 7Square: stijlvol en comfortabel! , De pakken van 7Square: stijlvol en comfortabel!

[powerkit_alert]Dit artikel is tot stand gekomen in samenwerking met 7Square.[/powerkit_alert]
LEES OOK
Bentley reserveert spot in de streetwearwereld
Bentley reserveert spot in de streetwearwereld
De klassieke, Britse stijl van Bentley Motors lijkt gemaakt voor op maat gemaakt krijtstreeppakken of ligt in één lijn met de dandy-stroming. Máár het historische automerk zet…
De meest iconische campagnes van Kith
De meest iconische campagnes van Kith
Bij elke seizoenswisseling zitten wij vol ongeduld de insta-pagina van Kith te herladen. Sinds de eerste campagne van de streetweargiganten toveren ze alle Hollywood sterren namelijk om…
Oogverblindende Ferrari-video’s
Oogverblindende Ferrari-video’s
Een Ferrari is oogverblindend. En dat is ook waarom socialmediakanalen bepakt zijn met video’s van de Italiaanse kunststukjes. Daar pluk je als autoliefhebber de vruchten van. Van…
Wishlist-materiaal
Wishlist-materiaal
Jup, clichés als ‘We hebben nog niet met onze ogen geknipperd en het is al weer bijna kerst’ mogen weer uit de kast… Gift season staat nou…