Ben jij net zo fit als Cristiano Ronaldo? Je kan jezelf nu bewijzen

Afgelopen zondag heeft profvoetballer Cristiano Ronaldo de ‘Living Room Cup’ campagne gelanceerd in samenwerking met Nike. Het doel van de campagne is om actief te blijven tijdens de COVID-19 pandemie. Elke week plaatst een andere atleet van Nike een fitnessuitdaging online en Cristiano Ronaldo is een goede meetlat.

Ben jij fitter dan Cristiano Ronaldo?

De bekende voetballer mocht de campagne aftrappen met een 45 seconden durende ab-training. Ronaldo voltooide in die tijd 142 core crushers. Iedereen die denkt dat ‘ie het beter kan heeft een week tijd om de score te verslaan voordat Ronaldo de challenge doorgeeft aan een andere atleet van Nike.

Je kan deelnemen aan de challenge door je filmpje op Instagram te zetten met de hastags: #livingroomcup en #playinside. Vergeet ook niet om Nike en Cristiano zelf te taggen. Mocht je dus altijd een grote mond hebben dan is dit het moment om jezelf te bewijzen.

Gezonde competitie is nooit slecht

Nike wilt met deze campagne mensen in beweging blijven houden. Het is natuurlijk heel makkelijk om je sportschema weg te leggen nu je thuiszit. Toch is het belangrijk om juist nu in beweging te blijven en een beetje gezonde competitie past hier goed bij volgens Nike.

Nike zal tevens speciale trainingen online zetten via de Nike Training Club App die je een klein concurrentievoordeel opleveren voor het voltooien van de uitdagingen. Competitie of niet: het moet natuurlijk wel eerlijk blijven. Wij zijn benieuwd hoeveel mensen de professionele atleten zullen verslaan. Denk je dat jij het kan?

Cristiano Ronaldo, Ben jij net zo fit als Cristiano Ronaldo? Je kan jezelf nu bewijzen
Foto: George Pagan III
LEES OOK
Pinterest Drop #69: classic Lamborghinis
Pinterest Drop #69: classic Lamborghinis
Pinterest is een onderschat fenomeen. Deze inspiratiesite heeft alles om jou te inspireren voor een onderdeel van leven: van mode tot interieur en van lifestyle-tips tot reiscontent.…
Wishlist-materiaal
Wishlist-materiaal
Jup, clichés als ‘We hebben nog niet met onze ogen geknipperd en het is al weer bijna kerst’ mogen weer uit de kast… Gift season staat nou…